Νews & Blog

9+ συμβουλές για αποτελεσματικό visual merchandising

By on

Το visual merchandising (οπτική προώθηση) συμβάλλει καθοριστικά στη δημιουργία θετικής εντύπωσης στους υποψήφιους πελάτες με αποτέλεσμα τη μεγιστοποίηση των επιτυχημένων πωλήσεων. Μια ελκυστική μέθοδος παρουσίασης ενισχύει το brand σας και στηρίζει την εμπειρία των καταναλωτών – είναι ένας μοναδικός τρόπος να πείτε την ιστορία σας και να παράγετε ιδιαίτερες στιγμές και συναισθήματα. Παράλληλα, η εφαρμογή μιας visual merchandising στρατηγικής μπορεί να αναπτύξει πρακτικές για την οργάνωση και σωστή εκμετάλλευση του χώρου σας.
 
Στο κλάδο του HoReCa, το visual merchandising αποτυπώνεται σε έναν συνδυασμό ενεργειών παρουσίασης προϊόντων και προωθητικών μηνυμάτων (κατάλογοι, προσφορές κτλ.). Με ένα σημαντικό ποσοστό πελατών να μην έχει αποφασίσει το ποτό ή τη μάρκα που θα καταναλώσει μέχρι να μπει στο κατάστημα σας, ο χώρος του back bar και τα ψυγεία αποτελούν τα παράθυρα προς τα προϊόντα σας και, κατ’ επέκταση, τη συνολική κερδοφορία σας.
 
Χάρη στη πολυετή εμπειρία μας στο χώρο της εστίασης και αναλύοντας τις προσδοκίες των καταναλωτών καθώς και τις τάσεις της αγοράς, σας παρουσιάζουμε ένα συνοπτικό οδηγό με χρήσιμες συμβουλές για αποτελεσματικό visual merchandising.

 

 

 
 
Ποτά

  1. Ταξινομήστε τα ανά κατηγορία (ουίκσι, βότκα, τζιν, ρούμι κ.ο.κ.)
  • Με τη δημιουργία διαφόρων κατηγοριών, βοηθάτε όχι μόνο τους πελάτες σας για ευκολότερες και καλύτερες επιλογές, αλλά και το προσωπικό για ταχύτερη εξυπηρέτηση και δυνατότητα upselling.
  • Χωρίστε τα κινήσιμα/βασικά ποτά από τα premium ή σπάνια σε υποκατηγορίες με διακριτικές οπτικές σημάνσεις.
  • Κρατήστε τα σιρόπια, τους πουρέδες και τα bitters σε μη εμφανές σημείο για πρακτικούς και αισθητικούς λόγους.

 

  1. Τοποθετήστε τα ως καλά, καλύτερα και κορυφαία

Εάν υπάρχει ο απαιτούμενος χώρος, προτείνουμε τη τοποθέτηση των κινήσιμων/βασικών ποτών στο κάτω μέρος του back bar και των καλύτερων και κορυφαίων παραπάνω. Εναλλακτικά, παρουσιάστε τα ξεκινώντας από τα κινήσιμα/βασικά από τα αριστερά προς τα δεξιά.

 

  1. Βεβαιωθείτε ότι όλα βρίσκονται σε εμφανή σημεία
  • Προσπαθήστε να μη μπλοκάρετε τη θέαση των ποτών με αλλά όχι προς πώληση προϊόντα (γάλατα, πετσέτες, καθαριστικά).
  • Απομακρύνετε όλα τα υαλικά και εστιάστε στη τήρηση μικρών αποστάσεων μεταξύ των κατηγοριών.

 

  1. Αξιοποιήστε τα hotspots
  • Τα hotspots (σημεία ειδικού ενδιαφέροντος) είναι περιοχές του back bar που προσελκύουν περισσότερο τα μάτια των πελατών.
  • Η δεξιά πλευρά στο οπτικό πεδίο των πελατών είναι εκεί που κατά κανόνα εστιάζουν πρώτα και πιθανότερα να θυμούνται στις επόμενες επισκέψεις τους.
  • Επικεντρωθείτε στα ράφια τα οποία βρίσκονται στο ύψος των ματιών για να αυξήσετε τις παρορμητικές πωλήσεις.


Κρασιά

  1. Εκμεταλλευτείτε τη κατηγορία κρασί με το ποτήρι

Φροντίστε τέτοιου είδους κρασιά να έχουν ειδική παρουσία στο back bar σας – ξεχωριστά από τα ποτά.

 

  1. Κάντε τακτικό rotation και επισημάνετε νέες αφίξεις

Με αυτό τον τρόπο θα συνεχίζετε να κεντρίζεται το ενδιαφέρον των πελατών σε συνδυασμό με την ενημερωμένη λίστα κρασιών.

 

 

 
 
Ψυγεία

  1. Χωρίστε έξυπνα τον χώρο

Αποφασίστε πόσο χώρο θέλετε να διαθέσετε στις μπύρες, τα αναψυκτικά και τα energy drinks σύμφωνα με τις πωλήσεις, τις ώρες λειτουργίας και αιχμής.

 

  1. Δημιουργήστε hotspots

Συνήθως το πάνω δεξιά ράφι σε ένα ψυγείο θεωρείται hotspot, αλλά με τη κατάλληλη σήμανση μπορείτε να δημιουργήσετε επιπρόσθετα.

 

  1. Οι ετικέτες να κοιτάζουν τον πελάτη

Έτσι εξασφαλίζετε την άνετη αναγνωσιμότητα και τη συνεχόμενη ροή πωλήσεων.
 
Επιπλέον, τοποθετήστε ένα πίνακα ανακοινώσεων (π.χ. μαυροπίνακας με κιμωλίες ή cinema-style πίνακας) και ειδικό φωτισμό για τη προώθηση των τρεχουσών ή μελλοντικών προσφορών, happy hour, θεματικών βραδιών κτλ.

 

 

 

Comments are closed for this post.

Επικοινωνήστε μαζί μας

για να προτείνουμε φρέσκιες ιδέες και να σχεδιάσουμε τις κατάλληλες λύσεις παρουσίασης και οργάνωσης για την επιχείρηση σας.

Για να περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας,

θα πρέπει να δηλώσετε υπεύθυνα ότι είστε σε νόμιμη ηλικία για κατανάλωση αλκοόλ.

Είμαι τουλάχιστον 18
Είμαι κάτω από 18